zakończyliśmy wysyłkę roślin owocowych! zamówienia zawierające odmiany owocowe wyślemy wiosną 2024 :)

Wysyłka i dostawa roślin

Ładuję...

Prowadzimy profesjonalną sprzedaż roślin przez Internet od 10 lat!
Zebraliśmy bardzo duże doświadczenie w dziedzinie sprzedaży wysyłkowej.

Czas dostarczenie przesyłki

Standardowe doręczenie paczki

Jeśli nikogo nie ma w domu

Jeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem

Dlaczego nie wysyłamy w okresie zimowym?

Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie płatności, skompletowanie zamówienia i zabezpieczenie roślin do trasportu. Gdy Twoja paczka będzie gotowa do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w mailu.

W sezonie - od wiosny do jesieni

Standardowy czas dostawy zamówienia w sezonie wynosi od 2 do 3 dni roboczych.
Zdecydowana większość naszych paczek dociera już następnego dnia po nadaniu.

Aktualny czas dostawy podany jest na karcie produktu.

Na początku sezonu w marcu czas dostawy uzalezniony jest od panującej w naszej szkółce pogody (śnieg lub przymrozki) i może ulec wydłużeniu. Wysyłka roślin jest możliwa tylko w dni kiedy temepratury są dodatnie i nie ma przymrozków.

Poza sezonem - zima

Wszystkie zamówienia złożone w okresie zimowym (od grudnia do lutego) będą realizowane od marca zgodnie z kolejnością ich składania.

Wstępny termin rozpoczęcia wysyłek to marzec, jednak dokładna data może ulec niewielkiej zmianie w zależności od panujących warunków pogodowych. W przypadku przedłużającej się zimy, mrozu, opadów śniegu zastrzegamy sobie prawo do przesunięcia terminu realizacji.

Pamiętaj że wysyłka roślin jest możliwa tylko wtedy, jeśli zima już się skończy, a temperatury są dodatnie. 

Rośliny w przedsprzedaży

Jeżeli Twoje zamówienie zawiera rośliny w przedsprzedaży, zostanie wysłane w terminie podanym w koszyku. Jeżeli chcesz aby pozostałe produkty zostały wysłane teraz, utwórz dla nich osobne zamówienie.

Czas przygotowania zamówienia

Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle do 24 godzin od poniedziałku do czwartku włącznie aby dotrały do Was przed weekendem i nie utknęły w weekend na sortowni. Czas ten może się wydłużyć w przypadku złej pogody (deszcz, śnieg).

Zamówienia złożone od poniedziałku do czwartku do godziny 12, wysyłane są w tym samym dniu.

Zamówienia złożone od czwartku od godziny 12 do niedzieli, zostaną wysłane w poniedziałek.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

Transport i doręczenie - terminy

Przesyłki nadajemy kurierem GLS.

Kurierzy GLS dostarczają przesyłki w godz. 8.00-17.00 od poniedziałku do piątku.

Paczki krajowe zazwyczaj docierają w kolejnym dniu roboczym. Doręczenie w przewidzianym terminie nie jest jednak gwarantowane. Paczki są transportowane drogą lądową, więc ewentualne utrudnienia w ruchu drogowym mogą doprowadzić do opóźnień.

W idealnej sytuacji paczka jest dostarczona do Ciebie osobiście. Następnie potwierdzasz jej odbiór poprzez złożenie podpisu na skanerze ręcznym kuriera GLS. Inny członek Twojej rodziny lub gospodarstwa domowego może również odebrać przesyłkę w Twoim imieniu.

W przypadku, gdy nie możesz osobiście odebrać przesyłki, masz możliwość wyrażenia zgody na doręczenie jej przez GLS do zaufanego sąsiada. Jeśli ani Ty, ani on nie możecie odebrać paczki (i nie zostały wykupione do niej żadne usługi dodatkowe, np. pobranie), GLS pozostawi ją w najbliższym punkcie ParcelShop GLS - jeżeli znajduje się on w pobliżu. Paczka może zostać odebrana przez Ciebie w ciągu następnych dziewięciu dni roboczych. Możesz sprawdzić czy jest już gotowa do odbioru z punktu ParcelShop za pomocą narzędzia online - Track&Trace.

Przejdź do śledzenia paczek

Jeżeli doręczenie nie doszło do skutku, także do sąsiedztwa lub pobliskiego punktu ParcelShop - GLS zabierze paczkę z powrotem do filii (centrum dystrybucyjnego) i podejmie drugą próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym.

Jeżeli doręczenie przesyłki nie mogło być zrealizowane pod wskazanym adresem doręczenia, kurier zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, np.: nazwę i miejsce punktu ParcelShop GLS, adres sąsiada czy też informacje kontaktowe GLS.

Opcje przekierowania

Jeśli Twoja paczka wróciła do filii GLS, możesz wybrać jedno z poniższych rozwiązań:

  • doręczenie paczki do wybranego przez Ciebie punktu ParcelShop,
  • dostawę paczki na nowy, wskazany przez Ciebie adres,
  • przeprowadzenie przez GLS drugiej próby doręczenia pod pierwotny adres w dniu wskazanym przez Ciebie,
  • odbiór własny w oddziale GLS. Będziesz miał na to siedem dni - nie zostanie wtedy podjęta druga próba doręczenia,
  • odmowę przyjęcia – paczka wróci do Nadawcy,
  • zgoda na pozostawienie paczki bez podpisu w ramach FlexDeliveryService (opcja dostępna także dla kilku krajów europejskich),
  • dostawa wieczorna lub sobotnia w wybranych miastach w Niemczech.

Przekieruj paczkę

Doręczenie - druga próba

Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu ParcelShop w pobliżu. Kurier będzie postępował tak jak przy pierwszej próbie dostawy. Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, GLS przekaże paczkę z powrotem do filii (centrum dystrybucji). Zostanie ona zwrócona do Nadawcy po upływie dziesięciu dni roboczych.

Copyright © 2005 – 2023 drzewa.com.pl - Szkółki Konieczko