Zakończyliśmy wysyłkę. Trwa przedsprzedaż - Złożone zamówienia wyślemy wiosną 2024

Zwroty i reklamacje

Ładuję...

Szkółki Konieczko dostarczają rośliny wysyłkowo od 15 lat - nasz oddany zespół pakujący bardzo przykłada się do swojej pracy, dzięki czemu masz pewność, że Twoje zamówienie dotrze bezpiecznie i w dobrym stanie.

Uwielbiamy wszystkie nasze rośliny i chcemy, abyście wy je również pokochali. Dokładamy wszelkich starań, aby roślina była jak najbardziej podobna do rośliny, która pojawia się na naszej stronie internetowej, w wybranym przez Ciebie rozmiarze. Podobnie jak w przypadku wszystkich żywych istot, istnieją pewne naturalne różnice zarówno pod względem wielkości, jak i kształtu. Dzięki naszym staraniom poziom reklamacji w naszej szkółce nie przekracza 1% ogólnej liczby zamówień. 

Zwrot

Zamówiona roślina okazała się jednak nietrafiona?
W Szkółkach Konieczko oferujemy Ci możliwość zwrotu roślin do 60 dni.  

Zapoznaj się z procedurą zwrotu

Reklamacja

Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Zapoznaj się z procedurą reklamacji

Rośliny uszkodzenia w transporcie

Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 502 502 103 lub adresem email: reklamacje@drzewa.com.pl.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeśli zakup zostanie uszkodzony podczas transportu, skontaktuj się z nami w ciągu 3 dni, informując nas o problemie, a nasz zespół obsługi klienta udzieli informacji na temat zwrotu produktu lub zaproponuje inne rozwiązanie.

Dostarczono mi nieprawidłowe rośliny

Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę.

Prosimy o odesłanie do nas błędnie otrzymanego produktu zaznaczając powód zwrotu jako dostawa niewłaściwego artykułu. Jak tylko nasz magazyn zaksięguje przesyłkę zwrotną, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz zwrócimy należność.

Aby otrzymać prawidłowy produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Przepraszamy za niedogodności.

Anulowanie zamówienia

Możesz anulować zamówienie roślin przed wysyłką, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy. Anulowanie jest możliwe do momentu wysłania przesyłki. Aby anulować zamówienie roślin, wyślij wiadomość e-mail na adres drzewa@drzewa.com.pl  lub zadzwoń do nas pod numer +48 502 502 103. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia.

Zwrot należności

Proces zwrotu należności rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu. Od tego momentu zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni. Otrzymasz od nas wówczas potwierdzenie mailowe.

Należność zwracana jest zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

  • płatność za pobraniem – zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu,
  • płatność Przelewy24 – kwota zostanie przelana za pośrednictwem usługi Przelewy24,
  • płatność kartą płatniczą –  zwrot pieniędzy na konto karty płatniczej,
  • płatność kartą upominkową –  wartość zwracanego zamówienia zostanie dodana do salda użytkownika, do wykorzystania przy kolejnych zakupach w naszj szkółce.

Zaksięgowanie przelewu na koncie może potrwać do 2 dni roboczych. Jeśli po tym terminie zwrot nadal się nie pojawi, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.

Copyright © 2005 – 2023 drzewa.com.pl - Szkółki Konieczko