Zwroty i reklamacje

Ładuję...

Szkółki Konieczko dostarcza rośliny wysyłkowo od 15 lat - nasz oddany zespół pakujący bardzo przykłada się do swojej pracy, dzięki czemu masz pewność, że Twoje zamówienie dotrze bezpiecznie i w dobrym stanie.

Uwielbiamy wszystkie nasze rośliny i chcemy, abyście wy je również pokochali. Dokładamy wszelkich starań, aby roślina była jak najbardziej podobna do rośliny, która pojawia się na naszej stronie internetowej, w wybranym przez Ciebie rozmiarze. Podobnie jak w przypadku wszystkich żywych istot, istnieją pewne naturalne różnice zarówno pod względem wielkości, jak i kształtu.

Czy mogę zwrócić zamówione rośliny?

Jeśli chcesz zwrócić nam roślinę, bez względu na to, czy zmieniłeś zdanie, czy coś jest z nią nie tak, np. została uszkodzona w transporcie, skontaktuj się z nami jak najszybciej (nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu), podając numer zamówienia i opisując problem oraz załączając zdjęcie roślin, a my zorganizujemy zwrot lub wymianę w ramach Twojej gwarancji. 

Uprzejmie prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania bez względu na powód zwrotu, dopóki nie skontaktujesz się z nami.

Kontrakt z obsługą klienta:

Adres: ul.Szpitalna 1a, 47-320 Gogolin, Polska
tel.: +48 501 466 773 lub +48 508 577 994
email: reklamacje@drzewa.com.pl

Proces reklamacji w skrócie

  1. Zrób zdjęcie uszkodzonej rośliny - pomaga nam to rejestrować wszelkie problemy z jakością roślin
  2. Wyślij zdjęcie wraz z opisem problemu i numerem zamówienia na adres: reklamacje@drzewa.com.pl
  3. Nasi eksperci przejrzą zdjęcie, aby ocenić problem
  4. Po uznaniu reklamacji zwrócimy ci pieniądze lub wyślemy nowe rośliny

Zwroty roślin

Jeśli chcesz zwrócić otrzymany przedmiot, masz do 28 dni na jego zwrot. Musisz skontaktować się z nami w ciągu pierwszych 14 dni, aby poinformować, że zamierzasz go zwrócić. Następnie odeślij przedmiot do nas, aby otrzymać pełny zwrot w tym standardowy koszt dostawy.

Przedmiot należy zwrócić w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Należy podać numer zamówienia i przyczynę zwrotu. Po otrzymaniu zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych.

Zasady i warunki zwrotu

  • Nie wymienimy ani nie przyjmujemy zwrotów roślin, jeśli uważamy, że roślina uschła z powodu braku podlewania lub odpowiedniej opieki ogrodniczej (na przykład pozostawiona na słońcu przez 2 tygodnie przed sadzeniem) lub jeśli roślina została zarażona chorobą z twojego ogrodu lub ogrodu sąsiadów.
  • Kupony upominkowe i dodatkowe koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.
  • Dopóki nie otrzymamy zwracanych towarów, nie ponosimy za nie odpowiedzialności. Dla bezpieczeństwa i spokoju zalecamy skorzystanie z usługi dostawy poleconej.
  • Jeśli produkt został uszkodzony lub nie został zwrócony w oryginalnym opakowaniu, zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania części jego wartości.
  • Nie ponosimy kosztów zwrotu przedmiotu do nas.

Wadliwe rośliny

Jeśli otrzymasz roślinę, która Twoim zdaniem jest w złej kondycji, skontaktuj się z nami natychmiast, ale nie później niż 14 dni po jej otrzymaniu. Prosimy o przesłanie nam e-maila ze zdjęciem rośliny.

Pamiętaj, że rośliny wyglądają inaczej w zależności od pory roku. Poza sezonem rośliny liściaste nie będą mieć liści, niektóre przebarwienia występują tylko w określonym terminie, przycięte rośliny mogą różnić się pokrojem.

Jeśli jednak jesteś zaniepokojony, skontaktuj się z nami ze zdjęciem problemu w ciągu 14 dni od dostawy, a my z przyjemnością ocenimy, czy występuje problem.

Niewłaściwe rośliny

Jeśli wysłaliśmy Ci roślinę, której nie zamówiłeś, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni, informując nas o problemie, a nasz zespół obsługi klienta udzieli informacji o sposobie zwrotu produktu.

Rośliny uszkodzenia w transporcie

Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 501 466 773.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeśli zakup zostanie uszkodzony podczas transportu, skontaktuj się z nami w ciągu 3 dni, informując nas o problemie, a nasz zespół obsługi klienta udzieli informacji na temat zwrotu produktu lub zaproponuje inne rozwiązanie.

Anulowanie zamówienia

Aby anulować zamówienie, którego jeszcze nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami, podając szczegóły anulowanego zamówienia.

Zasady anulowania zamówienia

Możesz anulować zamówienie roślin przed wysyłką, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy. Anulowanie jest możliwe do momentu wysłania przesyłki. Aby anulować zamówienie roślin, wyślij wiadomość e-mail na adres drzewa@drzewa.com.pl  lub zadzwoń do nas pod numer +48 501 466 773. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia.

Jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy po powrocie?

Przesyłka zwrotna jest przetwarzana w ciągu 5 dni roboczym. W tym czasie prześlemy pieniądze na wskazane konto. Zwrot za zamówienia opłacone przez system Przelewy24 zostanie wykonany tą samą drogą. W przypadku zamówień płatnych w inny sposób prosimy o podanie numeru konta.

Zaksięgowanie przelewu na koncie może potrwać do 2 dni roboczych. Jeśli po tym terminie zwrot nadal się nie pojawi, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.

1 rok gwarancji na krzewy, drzewa i byliny

Nasze w pełni odporne rośliny są objęte gwarancją przez 1 rok od ich zakupu. Jeśli zawiedzie w ciągu pierwszego roku, wyślij nam zdjęcie wraz z numerem zamówienia na adres drzewa@drzewa.com.pl. Nasi eksperci ocenią zdjęcie i zidentyfikują problem.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i uszkodzeń spowodowanych brakiem podlewania, więc rośliny nie zostaną wymienione, jeśli nie będą przestrzegane wytyczne pielęgnacyjne. Ponadto, ponieważ są one całkowicie poza naszą kontrolą, nie możemy ponosić odpowiedzialności za szkodniki i choroby przenoszone przez drogą powietrze, takie jak mączniak prawdziwy, szara pleśń, mszyce itp. Nie odpowiadamy także za zimowe uszkodzenia, zwłaszcza roślin pochodzących spoza naszej strefy klimatycznej.

Copyright © 2006 – 2020 drzewa.com.pl - Szkółki Konieczko