Procedura reklamacji
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o zgłoszenie reklamacji.
Zasady i warunki zwrotu
- Nie wymienimy ani nie przyjmujemy zwrotów roślin, jeśli uważamy, że roślina uschła z powodu braku podlewania lub odpowiedniej opieki ogrodniczej (na przykład pozostawiona na słońcu przez 2 tygodnie przed sadzeniem) lub jeśli roślina została zarażona chorobą z twojego ogrodu lub ogrodu sąsiadów.
- Kupony upominkowe i dodatkowe koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.
- Dopóki nie otrzymamy zwracanych towarów, nie ponosimy za nie odpowiedzialności. Dla bezpieczeństwa i spokoju zalecamy skorzystanie z usługi dostawy poleconej.
- Jeśli produkt został uszkodzony lub nie został zwrócony w oryginalnym opakowaniu, zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania części jego wartości.
- Nie ponosimy kosztów zwrotu przedmiotu do nas.
Aby rozpatrzyć reklamację, wypełnij ten formularz, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących wady, tak abyśmy mogli szybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.
Proces reklamacji w skrócie
Zrób zdjęcia uszkodzonej rośliny
Przesłane zdjęcia pomagają nam ocenić wszelkie problemy z jakością roślin.
Wyślij zdjęcie wraz z opisem problemu
Wyślij zdjęcie wraz z opisem problemu przez formularz reklamacji.
Analiza problemu i rozpatrzenie
Nasi eksperci przejrzą zdjęcie, aby ocenić problem. Po uznaniu reklamacji zwrócimy ci pieniądze lub wyślemy nowe rośliny.
Nadaj paczkę
Włóż bezpieczenie zapakowany produkt do kartonu, zamknij go i nadaj paczkę.
Zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych..