Sezon rozpoczęty! ROŚLINY Wysyłamy w 3 dni robocze :)

Procedura reklamacji

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Zasady i warunki zwrotu

  • Nie wymienimy ani nie przyjmujemy zwrotów roślin, jeśli uważamy, że roślina uschła z powodu braku podlewania lub odpowiedniej opieki ogrodniczej (na przykład pozostawiona na słońcu przez 2 tygodnie przed sadzeniem) lub jeśli roślina została zarażona chorobą z twojego ogrodu lub ogrodu sąsiadów.
  • Kupony upominkowe i dodatkowe koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.
  • Dopóki nie otrzymamy zwracanych towarów, nie ponosimy za nie odpowiedzialności. Dla bezpieczeństwa i spokoju zalecamy skorzystanie z usługi dostawy poleconej.
  • Jeśli produkt został uszkodzony lub nie został zwrócony w oryginalnym opakowaniu, zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania części jego wartości.
  • Nie ponosimy kosztów zwrotu przedmiotu do nas.

Aby rozpatrzyć reklamację, wypełnij ten formularz, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących wady, tak abyśmy mogli szybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.

Tu zgłoś reklamację

Proces reklamacji w skrócie

Zrób zdjęcia uszkodzonej rośliny

Przesłane zdjęcia pomagają nam ocenić wszelkie problemy z jakością roślin.

Wyślij zdjęcie wraz z opisem problemu

Wyślij zdjęcie wraz z opisem problemu przez formularz reklamacji.

Analiza problemu i rozpatrzenie

Nasi eksperci przejrzą zdjęcie, aby ocenić problem. Po uznaniu reklamacji zwrócimy ci pieniądze lub wyślemy nowe rośliny.

Nadaj paczkę

Włóż bezpieczenie zapakowany produkt do kartonu, zamknij go i nadaj paczkę.

Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych..

 

 

Copyright © 2005 – 2024 drzewa.com.pl - Szkółki Konieczko