Procedura zwrotu
Zwrot zamówienia krok po kroku
Zamówiona roślina okazała się jednak nietrafiona? W Szkółkach Konieczko oferujemy Ci możliwość zwrotu roślin do 60 dni. Zgłoś nam ten fakt jak najszybciej, a my zorganizujemy zwrot lub wymianę.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W naszej szkółkce wydłużyliśmy ten termni do60 dni.
Rośłiny należy zwrócić w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś. Należy podać przyczynę zwrotu. Po otrzymaniu przez nas zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych.
Uprzejmie prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania bez względu na powód zwrotu, dopóki nie skontaktujesz się z nami.
Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu mailowo
Na adres: [email protected]
Krok 2: Zapakuj i nadaj paczkę
- Włóż bezpiecznie zapakowaną roślinę do kartonu i zamknij paczkę.
- Naklej etykietę zwrotną na paczkę w miejscu starej etykiety.
UWAGA: Naklej na paczkę tylko jedną etykietę. Jeśli zwracasz w paczce rośliny z kilku zamówień, umieść ich etykiety zwrotu w środku paczki. - Umów kuriera po odbiór paczki.
Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki.
Krok 3: Zwrot należności
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.
Wysyłka ekspresowa
Wysyłka ekspresowa jest usługą dodatkową. W przypadku zwrotu zamówienia z tą opcją koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.