Najczęściej zadawane pytania


Czy koniecznie muszę się ,,logować” na Waszej stronie aby kupić rośliny, nie jestem obeznany z komputerem.
Oczywiście że nie trzeba, można po prostu do nas zadzwonić i złożyć zamówienie, i dopytać się o terminie dostawy.



Proszę mi powiedzieć czy przy zamówieniu ok 200 drzewek  to będzie jakiś rabat  właśnie potrzebuję coś na żywopłot liściasty? Czy wystawiacie faktury dla Urzędu Miejskiego?

Witam, realizujemy dużo zamówień publicznych, dużo wysyłek dla urzędów miejskich,oraz powiatowych, szkół, związków pszczelarstwa i innych w ilościach nawet 500 roślin jednorazowo. Rabat jest możliwy, oczywiście zawsze możemy go uzgodnić już po dokonaniu zamówienia przed realizacją odstępując od cen podanych w portalu drzewa com pl. dostawę zawsze na życzenie klienta potwierdzamy fakturą.




Czy dysponujecie drzewkami w trochę większej ilości? bo chcę kupić ok 100 szt forsycji i irgi na żywopłot do naszego osiedla mieszkaniowego. Pozdrawiam Jan ....


Witam oczywiście mamy przecież szkółki, jesteśmy producentem tych roślin posiadamy na plantacjach ok 500 tysięcy roślin pojemnikowanych czyli w doniczkach dlatego po dokonaniu zamówienia zrealizujemy w możliwie najbliższym czasie zawsze w poniedziałki,wtorki i środy zamówienie pakując i wysyłając rośliny.



Proszę Państwa zamówiła bym rośliny u Was bo macie ciekawą i bardzo dużą ofertę ale co będzie jeśli przyślecie mi przysłowiową ,,parę kaloszy" ? - Pozdrawiam Dorota

Szanowna Pani, oczywiście rozumiem pani obawy, w końcu zawsze tego typu działalność wysyłkowa ma pewne ograniczone ryzyko i poczucie ze strony Pani obaw z tym związanych. Obsługę naszych Klientów prowadzimy profesjonalnie, najlepiej jak tylko możemy, realizujemy bardzo dużo zamówień, mamy stałych klientów do których wysłaliśmy w przeciągu roku wiele przesyłek. Rośliny wysyłane zawsze posiadają oznakowanie oraz bardzo dobrą kondycję zdrowotną. Oczywiście można w razie wątpliwości przed zamówieniem  zapytaćo parametry,ewentualnie zlecić nam wykonanie zdjęć kupowanych roślin. Wszelkie pytania można przesłać na adres: szkolka.kp@poczta.fm



Pozdrawiam, chciałam zapytać z kąt pochodzą wasze rośliny, czy z Holandii, czy są zdrowe? Iwona J

Szanowna Pani,szkółki roślin prowadzimy już z górą dwadzieścia  lat, posiadamy doświadczenie, nasz drzewa i krzewy są cenione przez naszych Klientów, wszystkie nasze rośliny są produkowane u nas w szkółce,są badane przez Państwową Inspekcję Roślin i posiadamy odpowiednie certyfikaty zdrowotności i świadectwa pochodzenia, a drzewka owocowe i inne poddawane są stałej kontroli.



Szanowny  Panie
W  Pańskiej  ofercie  brak  jakichkolwiek  informacji  na  temat  stanu  (stadium  wzrostu)   w  jakim  są  oferowane rośliny.  Np.  skąd  mogę wiedzieć  jak duży jest perukowiec który oferuje  Pan. Proszę  o informację, ukłony,

Katalog roślin Zielony Atlas Roślin  to poglądowe przedstawienie roślin z naszej oferty znajdują się tam wszystkie informacje o roślinach,charakterystyka wzrostu,wygląd, oraz informacje dotyczące miejsca posadzenia i przydatności  rośliny wysyłanej, w razie braku takiej informacji, proszę zajrzeć do aktualnej oferty handlowej zawartej na naszym portalu. Zamieszczone są szczegółowe informacje o wysokości, szerokości drzew i krzewów, a także wielkości pojemnika czyli parametrach w jakich wysyłamy nasze rośliny.

Pozdrawiam Piotr K

Proszę państwa, oglądając stronę tak się rozpędziłem, że zamówiłem dość sporo roślin, później przeczytałem, że koszt wysyłki jednej paczki to 19,50 zł kupując ok. 60 roślin iglastych, jaki będzie koszt przesyłki i ile to będzie paczek. Pozdrawiam Krzysztof F

Witam i odpowiadam
Przyjmując oczywiście średnią wielkość oraz wagę roślin możemy przyjąć iż należy to zapakować w trzy kartony, tym samym koszt pierwszej z paczek wynosi 19,50 zł, a z uwagi na wielkość zamówienia stosujemy rozwiązanie dopłaty do każdej następnej paczki w wysokości 50% co pozwala na obniżenie kosztów ponoszonych przez Naszych Klientów czyli każdą następną paczkę wysyłamy w kwocie opłaty wysyłkowej 9,50 zł.
Pozdrawiam Piotr K



 Zapłaciłam za rośliny kurierowi paczkę jeszcze nie rozpakowałam, jak długo mogą się znajdować w kartonie?   Mariola

Należy niezwłocznie rozpakować karton zwracając uwagę na jego ustawienie góra dół gdyż rośliny są  też tak zapakowane, najczęściej na leżąco. Rośliny po wyjęciu należy wypakować z folii zabezpieczającej doniczkę i solidnie podlać wodą, a następnie najlepiej postawić w cieniu do momentu wysadzenia ich w ogrodzie, z czym oczywiście nie zwlekać.



Proszę Państwa  jaką mam gwarancję ze zamówione rośliny dotrą do mnie w dobrym stanie Jak pakujecie jeśli zamawiam na przykład dwadzieścia roślin ? Pozdrawiam Tomasz S 

Tak to bardzo ważna kwestia. Zwracamy szczególną uwagę na sposób pakowania oraz to jak rośliny są wkładane do kartonu i zabezpieczane przed przesuwaniem się w kartonie. Rośliny wysyłamy w pojemnikach wraz z bryłą korzeniową, które zabezpieczamy przed rozsypywaniem. Każda roślina posiada metkę identyfikacyjną aby można ją było szybko zidentyfikować. W paczkach zawsze znajduje się specyfikacja dostawy określająca wartość zamówienia oraz ilość roślin wysłanych.

Witam Państwa!
Mam na imię Iwona ostatnio postanowiłam założyć ogród. Spośród wszystkich internetowych sklepów Państwa spodobał mi się najbardziej! Postanowiłam więc dokonać zamówienia, ale sporo  roślin  jest w cenie 0.00 nie wiem czy to naprawdę czy okaże się przy dostawie ,że to jakaś kolosalna cena?! Chciałam zapytać czy mam się martwić czy zacząć polecać Państwa firmę?
Mam jeszcze jedne ważne pytanie- jeśli chciałabym coś domówić to mogłabym do tego zamówienia wczoraj czy po prostu muszę złożyć nowe zamówienie i kurier przyjedzie drugi raz? Jest taka możliwość aby domówić kilka roślin ,drzewek  do wczorajszego zamówienia? Jest taka możliwość i jak jej dokonać?
Bardzo się cieszę, że znalazłam Państwa sklep!!!
Serdecznie pozdrawiam!!!
Szanowana Pani Iwono, w naszej ofercie jest bardzo dużo roślin, niestety nie zawsze wszystkie posiadamy dlatego w przypadku tak podanej ceny (0,00 zł) ich nie wysyłamy gdyż obecnie są produkowane lub zakończyły nam się już serie produkcyjne. Wszelkie konsultacje w takich przypadkach czynimy korespondencją meilową podając ewentualną cenę oraz wzrost roślin lub ich brak tak aby nasi Klienci nie kupowali przysłowiowego ,,kota w worku ‘’, albo byli narażeni na różnice w wartości paczki.
Zamówienie zawsze można zmodyfikować, zmienić, powiększyć, lub wycofać jakieś rośliny oczywiście również dokonać rezygnacji ale do momentu wysyłki to jest do poniedziałku, najdalej do wtorku do godzin porannych
Zamówienia wysyłane pod jeden adres zawsze sumujemy tak aby koszta wysyłki były najniższe.


Jak duże są rośliny które wysyłacie bo nigdzie nie ma takiej informacji a obawiam się że dokonując zamówienia ,zakupu dostanę w paczce  sadzonki kilkucentymetrowe ?

Witam
Zawsze wysyłamy rośliny dorodne, w pełni rozwinięte, w doniczkach odpowiadających wielkości rośliny, po szczegółowe informacje odsyłam do oferty handlowej.



 Zachęcamy do pisania ocen, komentarzy oraz recenzji i wszelkich uwag bezpośrednio pisząc na adres:  szkolka.kp@poczta.fm

 Wszystkie zamieszczone pytania są często zadawane więc dla odpowiedniej obsługi naszych Szanownych Klientów zdecydowaliśmy sie na publikacje tych najważniejszych za zgodą pytających.

Pozdrawiamy -Zespół Szkółki.